Tuesday, July 21, 2015

Masalah rambut gugur dan kulit kepala gatal atau berminyak

Assalamaulaikum dan salam sejahtera,
Tentu ada kawan -kawan di luar sana yang mempunyai masalah seperti saya, rambut gugur, berminyak dan gatal. Lebih-lebih lagi kalau hari panas dan berpeluh, Berbagai- bagai shampoo dan dicuba dari yang murah hinggalah yang mahal.

Masalah keguguran rambut ini semakin serius, bila bangun pagi saja, bila saya mengusap rambut, banyak rambut yang gugur. Terdengar helaian rambut tu tercabut dari kulit kepala. Hehe... macam dasyat je bunyinya. memanglah..kalau tidak dirawat, mau botak kepala dibuatnya hehe..



Beberapa minggu lepas ada kawan cadangkan saya mengguna shampoo garam buluh. Bila dengar ceritanya macam tak percaya , tapi bila kawan kata cuba dulu, so saya pun mencuba, ternyata kali pertama mencuci rambut dengan shampoo ini, terasa best sangat.

Selepas mencuci rambut, kulit kepala terasa segar dan tidak gatal. Selepas mengguna shampoo ini selama satu minggu, saya perasan keguguran rambut saya telah banyak berkurang.. Yang best nya , , kulit kepala rasa segar dan tak gatal. Shampoo ini  tiada mengandungi bahan kimia dan tiada unsur sabun, jagi ia selamat dan berkualiti.

Bila rasa shampoo ini bagus, mulalah share dengan kawan-kawan . Biasalah tu, kalau jumpa kedai makan yang sedap, memang akan share dengan kawan, begitu juga dengan shampoo ini. Yang bestnya..setiap kali kita beli barang dari company ini, kita dapat point. Point tu tak expired so akan terkumpul untuk melayakkan kita dapat potongan lebih besar jika kita membeli produk lan masa.

Jika ada yang berminat nak kumpul point, boleh hubungi saya.

Jika ada yang berminat untuk membeli shampoo ini.
Boleh juga hubungi saya di fb page Bio Rich

No comments:

Post a Comment