Tuesday, May 19, 2015

Hebatnya Talian my1tone

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Minggu lepas pergi dan balik dari Kuala Lumpur mengguna penerbangan Air Asia. Dalam pesawat, tangan tak duduk diam. Tiba-tiba terbxa risalah ini. Saya ambil gambar sebab dia ada kaitan dengan talian my1tone saya saya sedang promote.

Sebelum masuk pesawat, di ruang menunggu ramai penumpang. Yang bestnya, mereka semua adalah prospek saya. Sebab apa, bila saya perhatikan , semua sedang sibuk dengan handphone dan tab. Ada yang memiliki lebih dari satu telefon.
Dalam fikiran saya, wah...luasnya peluang bisnes saya ini. So , saya kena take action..kalau tidak semua hanya jadi impian saja. Saya pun mula bertanya dengan orang yang dudk sebelah menyebelah saya. Saya sengaja duduk di tengah supaya saya ada 2 orang yang saya akan sharekan tentang kelebihan my1tone. Yang bestnya saya cerita tak sampai 15 minit, saya dah dapat register 2 orang. Guna tab pun dah boleh register. Yang penting kena standby simcard.. Hai..mudahnya menjemput rezeki.
Seorang asyik kata..wah..bagus ini..wah..bagus ini.

Nak tau macam mana saya mulakan perbualan?

1. Tanyalah dulu..nak pergi mana? cerita perkara am dulu..nak built up rasa seleza. Dari situ kita akan built up kepercayaan.
2. Bolehlah tanya lebih detail..contoh kerja kat mana etc
3. barulah mula masuk jarum..tanya guna phone model apa...itupun tanya bila kita rasa dia guna phone yang canggih. Boleh tanya feedback tentang model phone tersebut.
4. Lepas tu bolehlah tanya , dia guna talian apa. Berapa lama dah guna? Berapa perbelanjaan telefon dia dan apa2 yang berkaiatan dengan telefon.
5. Lepas tu, boleh tanya, berapa income dari telefon yang dia dah guna. Jawapan nya biasa , mana ada income, keluar duit adalah..
6. Bila statement macam itu, bolehlah tanya, nak ke kalau saya share pada anda, anda guna telefon macam sekarang tapi anda bukan saja berjimat tapi boleh guna dengan PERCUMA.
7. kalau anda rajin sedikit, tak perlu cari orang, cuma share dengan famili 5 orang pun cukup, anda boleh jana income, pendapatan tambahan..

Itulah yang saya buat, sehingga sekarang saya dah jana pendapatan dari telefon saya. Bukan satu telefon tapi lebih dari 5 telefon..

Sangat-sangat mudah. Bila mereka dah ada income, nanti saya akan share produk kesihatan untuk mempastikan mereka sentiasa sihat dan bertenaga. Semua ini tidak ada masalah untuk membeli apabila mereka telah mendapat income .

Ok lupa pula nak cerita tentang kehebatan talian my1tone hihi..

Flyer dibawah yang saya tengok dalam pesawat Air Asia..
Talian my1tone adalah sama macam talian yang dijual dalam Air Asia ini. Tengok berapa Air Asia jual simcard tersebut. Lihat berapa harga yang ditawar oleh my1tone.
Kenapa nak berbelanja lebih kalau my1tone ada menyedia perkhidmatan yang sama pada harga yang jauh lebih murah.

dengan simcard my1tone, kita boleh call mereka walaupun mereka berada di luar negara, kerana talian yang kita guna ini adalah talian internasional.



pm saya cepat jika anda berminat. Jika anda tidak bertindak, saya sangat pasti ada orang lain akan bertindak. Lebih cepat anda bertindak, lebih untung anda dari segi placement, sebab syarikat ada menyedia auto placement untu pendaftaran seluruh malaysia...

No comments:

Post a Comment