Tuesday, May 19, 2015

Pendapatan Sebagai Promoter my1tone

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
dah hampir 2 bulan saya bertukar kepada talian my1tone. Rasa macam tak percaya, tapi saya kena percaya, sejak saya bertukar kepada my1tone, saya tidak perlu membeli reload untuk ltelefon sendiri dan telefon ahli keluarga.
Sekarang baru saya percaya kata-kata CEO my1tone, " Kita bukan hendak pengguna telefon berjimat, tapi kita hendak pengguna mengguna telefon dengan PERCUMA... kata-kata tersebut telah terbukti.

Lagi satu, CEO kata, "kita bukan juga hendak pengguna mengguna telefon PERCUMA, tapi kita hendak pengguna menjana pendapatan dari penggunaan telefon. Ini adalah kerana syarikat My1tone Sdn. Bhd mengagihkankan pendapatan syarikat kepada pengguna taliannya. Ini juga telah terbukti.

Apa yang saya suka tentang bonus dalam my1tone ialah, sangat telus dan tiada unsur was-was sebab kita boleh mengetahui setiap sen yang kita terima datang dari mana dan semuanya secara online.

Nanti sya share beberapa pendapatan saya dan anak-anak telah terima sejak berdaftar dengan talianmy1tone.

Penyata bonus akaun 1 :
Dalam penyata ini, anda dapat melihat RM3.12 yang masuk ke kaun. Ini adalah bonus untuk setiap ahli baru yang telah didaftar oleh rangkain saya sehingga peringkat ke 8. Pada mas ini ,belim lagi sampai ke peringkat ke 8, paling jauhpun peringkat ke 6 saya rasa.

Anda juga melihat maintain di situ. Maintain itu adalah bonus yang dijual sebagai kredit. Ahli haruslah bank in tuani ke akan bank saya dan  saya akan hantar kredit ke telefon mereka. Ini hanya mengambil masa tak sampai 1 minit.

Anda juga ada melihat tranfer in.Jika kita dan anak-anak kita telah mendaftar, bonus dari akaun anak-anak kita boleh dipindah ke akaun kita. Atau jika kita mempunyai lebih dari satu akaun , kita boleh pindahkan bonus tersebut ke satu akaun untuk memudahkan kita memantau.
Antara ahli pun kita boleh mengguna kemudahan ini. Contoh, jika ahli memerlukan bonus untuk dia beli kredit untuk famili dan dia belum ada cukup bonus dalam akaunnya, ahli boleh membeli bonus dari kita. maknanya, mereka bank in duit ke akaun kita, kita pindah bonus kita ke akaun mereka. Dengan bonus tersebut, ahli boleh reload telefon mereka ikut masa mereka sendiri.asalkan ada kemudahan internet.

Anda lihat Monthly bonus ; itu adalah bonus dari top up networking yang kita bina dan networking yang auto placement oleh company. Bonus ini dibayar pada setiap 1 haribulan. Pastikan anda reoad minimum RM30 untuk melayakkan  anda menikmati bonus ini. Dari bulan lepas, bonus saya meningkat sebanyak 900%. Bayangkan apa yang saya akan terima pada Januari 2017



Penyata Bonus akaun no2 :
Cuba lihat apa yang saya tulis di atas,
Level Bonus, Month Bonus.
Disini ada intro bonus iaitu bonus yang dibayar oleh syarikat apabila kita mendaftar ahli baru.




Ini antara ak2 kauan yang saya miliki. Pada masa sekarang, syarikat tidak mengenakan limit untu akaun.
Yang bestnya kita juga boleh mendaftar sesiapa sahaja asal dia mempunyai akaun atau no passport.

Pada masa sekarang, anak kecil pun ada no kad pengenalan. maknanya kita boleh daftarkan anak-anak kita, sebagai simpanan untuk mereka.

Saya nak share testimoni dari seorang ahli my1tone. Dia telah mendaftar anaknya yang berusia 3 tahun sebagai ahli my1tone pada bulan mac tahun ini. Pada masa sekarang, menurut ahli tersebut, dia tak perlu mengeluarkan duit sendiri untuk membeli pampers dan susu anaknya. Semua guna pendapatan anaknya sendiri. Dan tak mustahil katanya, bila anaknya berumur 7 tahun, anaknya mungkin ada pendapatan bulanan RM1000 atau lebih.

Kenapa kita tidak nampak peluang ini. Kepada pembaca, ambil tindakan. Mungkin ini rezeki anda jika anda bertindak....

No comments:

Post a Comment