Tuesday, May 12, 2015

Memperkenalkan My1Tone

Assalammualaikum dan salam sejahtera,
Sejak mula berdaftar dengan talian my1tone, memang rasa sangat bersyukur kerana sekarang saya dan ahli keluarga mengguna telefon dengan percuma, tak perlu beli reload. Dan yang paling mengembirakan saya, kawan-kawan yang saya perkenalkan semua memberi maklumbalas yang sangat positif. Rasa seronok juga bila kita dapat membantu kawan-kawan.

Ada kawan-kawan mengguna tagline.."Selamatkan famili anda dari terus dalam kerugian.".Memang betul juga yang mereka kata.

Kalau kita memilih sesuatu telco sebab kita nak jimat, dengan caj call dan  data murah, hakikat yang anda harus terima, anda masih mengeluar wang untuk membayar. Walau 10 tahun anda mengguna talian telco tersebut, anda masih membayar..Murah bukan bermakna kita tidak mengeluar duit untuk memberi reload. Walaupun murah , anda masih mengeluarkan duit untuk membayar caj tersebut. Fikir-fikirkanlah....

Bersama my1tone, kita bukan lagi sebagai pengguna telefon. Kita adalah ahli kepada my1tone. Sebagai ahli, anda layak untuk mendapat faedah.Itulah perbezaan talian my1tone dengan talian yang lain. Sebagai ahli, pihak syarikat akan menjaga hak anda. Ini adalah program pertama seumpama ini.

Faedah yang menyebabkan saya tertarik dan tanpa fikir panjang terus mendaftar dengan my1tone adalah hak yang saya perolehi sebagai ahli.

Sejak menjadi ahli my1tone penghujung mac, sehingga kini saya dan ahli keluarga mengguna telefon PERCUMA . Tak perlu keluar duit untuk membeli kredit. Mungkin ada yang tidak percaya. Anda percaya atau tidak , yang pasti saya dan keluarga telah mengguna telefon secara percuma. InsyaAllah dalam masa terdekat, saya target Januari 2017 saya akan menjana pendapatan dengan talian my1tone.

Kepada pembaca yang membaca tentang my1tone, jangan lepaskan peluang ini. Anda merupakan antara golongan terawal yang mengetahui tentang program ini. Program ini bermula di Sarawak dan akan bergerak ke Semenanjung dalam masa terdekat ini. Jika anda dari semenanjung, jangan biarkan artikel ini berlalu tanpa ambil apa-apa tindakan.

Walaupun sambutan di Sarawak agak perlahan pada awalnya, tapi sambutan sangat menggalakkan . 2 minggu lepas, pihak pengurusan telah ke Kota Kinabalu, seperti yang dijangkakan, sambutan sangat dasyat. Pada sesi tersebut, lebih 40 orang telah mendaftar.

Semoga artikel ini dapat membantu kawan-kawan yang ingin memulakan perniagaan dengan modal minima, kurang dari RM100 dantiada resiko.

Berminat, boleh hubungi saya. 010-835 5471 / atau tinggalkan no telefon anda di sini dan saya akan hubungi anda.

No comments:

Post a Comment