Sunday, April 26, 2015

My1Tone

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Ada juga yang masih tak faham bila baca artikel yang salah tulis berkenaan dengan program My1Tone. Mungkin cara penulisan saya tu yang tinggi kot..hihi.

Oklah , biar saya terangkan dengan perkataan dan ayat yang lebih mudah. Jika anda pengguna telefon tangan/handphone anda perlu membeli simcard untuk talifon itu berfungsi, betul?

Simcard yang kita guna bergantung pada syarikat telekomunikasi /bahasa ringkasnya telco yang kita pilih. Jika anda ingin mengguna talian Digi, kita akan membeli simcard dari Digi. Jika kita ingin gunakan perkhidmatan dari celcom, kita akan beli simcard dari celcom.

Jadi , bila saya memperkenalkan Talian My1Tone, saya ingin anda menukarkan syarikat telekomunikasi yang sedia ada kepada talian My1Tone. Maknanya, anda perlu membeli simcard dari syarikat My1Tone Sdn. Bhd.

Jika anda ingin mendapatkan simcard My1Tone, anda boleh mendapatkannya dari saya. Anda hanya perlu mengguna talian My1Tone untuk anda menikmati faedah-faedah sebagai ahli My1Tone seperti yang telah saya cerita sebelum ini.

Anda tak perlu menjual produk. Yang anda perlu lakukan adalah mengguna talian My1Tone.

Harap faham penerangan yang ringkas ini.

No comments:

Post a Comment