Sunday, April 26, 2015

Bagaimana nak menjadi ahli My1Tone?

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Ada yang sudah membaca artikel saya yang terdahulu, tertanya-tanya macam mana nak jadi ahli My1Tone. Kat sini saya share kan ok.

Anda hanya perlu membayar sebanyak RM88 untuk membolehkan anda menjadi ahli My1Tone dan menikmati faedah-faedah yang akan saya kongsikan dalam artikel lain.


 Yuran sebanyak RM88  tu, hanya Rm50 akan digunakan untuk pengurusan dan yang selebihnya anda boleh nikmati sebagai kredit panggilan dan sms percuma ke talian yang sama.

Ok, saya terang lebi detail tentang pendaftaran RM88:
RM50- yurah keahlian sekali seumur hidup
RM8 - simkad 4G
RM30 - adalah kredit telefon untuk penggunaan bulan pertama anda.

Proses pendaftaran dan pengaktifan simcard dibuat secara online. Sebaik sahaja anda didaftar, orang yang mendaftar akan terus mendapat Rm18.12 untuk setiap ahli yang dia daftar.

Untuk pendaftaran, butir yang diperlukan hanya:
Nama penuh
No kad pengenalan
Alamat
No talifon yang boleh dihubungi
Alamat email.

Butir-butir lain akan dilengkap sendiri oleh ahli tersebut kemudiannya. Semua dibuat dihujung jari. Masa dan tempat tiada halangan, yang penting kita ada kemahuan....

Walau dimana anda berada, saya masih boleh membuat pendaftaran

Fast Action, Fast Result....

2 comments:

  1. Salam perkenalan... macam mana nak dftar?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam perkenlan..Terima kasih kerana berminat, anda dalam golongan yang terawal,boleh sms no anda di 0138174166, saya akan whatsapp anda.

      Delete