Saturday, October 4, 2014

Turunkan berat badan tanpa diet ..hanya sapu L'arome Apple Stem Cell

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Lama dah tak menulis di blog ini. Agak sibuk akhir-akhir ini denan berbagai aktiviti. Syukur dipertemu dengan teman-teman yang positif yang banyak memberi tunjuk ajar samada dalam pengurusan kewangan malah memberi peluang untuk mendapatkan pendapatan tambahan tanpa perlu bekerja kuat membanting tulang 4 kerat kata orang tua dulu-dulu. Bila berjumpa kalangan kawan-kawan yang dan berjaya, barulah saya faham kenapa orang kaya akan terus kaya dan orang yang miskin atau pertengahan masih tidak menjadi kaya.

Ini pendapat peribadi saya, orang kaya biasa akan mendapat maklumat lebih awal tentang apa-apa peluang perniagaan. Bila dah sampai kepada kita orang biasa dah ramai yang tahu, so peluang nak mendapat sale yang banyak mungkin kurang.

Jadi tips untuk kaya kenalah erkawan dengan orang yang kaya dan berjaya. Syukur, Allah pertemukan dengan mentor-mentor yang telah terbukti berjaya dan telah mendapat pulangan ratusan ribu sebulan.

Saya juga telah mula mengalih perbelanjaan dari shopping barang-barang kepada shopping untuk ilmu. Tiada cara untuk meningkat prestasi diri selain dari meningkatkan ilmu diri. Ilmu untuk mempertingkatkan diri, biasanya berbayar.

Melalut pula dari tajuk asal. Mmm...bila bercakap tentang kurus dan membuang lemak memang ramai yang tertarik dan terpikat. Sekarang ini ramai orang yang terlebih berat . nak kuruskan badan memakan belanja beribu-ribu. Di pasaran, ada banyak jenis produk pelangsingan. terpulang kepada kita untuk membuat pilihan yang bijak.

Anda gemuk? Perut buncit? Lengan besar? Punggung besar? Paha besar?  Jangan rasa rendah diri, saya ada jawapan untuk masalah anda. Tanpa perlu bersenam, makan ala kadar ,jangan berlapar. Yang paling penting, kena minum banyak air. Setiap 20kg berat badan, anda kena minum 1 liter air. Jika badan kita berat 60kg, kena minum sekurang-kurangnya 3 liter air. Sangat mudahkan.

Jika betul-betul amal dalam masa seminggu dijamin akan turun sekurang-kurangnya 2 kg.

Saya nak share dengan teman-teman cara menurunkan berat badan dengan cepat.

Inilah produk yang saya nak share tu...
Tengok photo dulu k..nanti saya cerita pengalaman saya sendiri menggunanya.











Sebelum mengguna produk ini, kena sediakan diari.. untuk mencatit progress program penurunan berat badan anda. Jangan timbang dan ukur setiap hari k.

Cara penggunaan:
 Sapu serum  L'arome Apple Stem Cell  2 kali sehari pagi dan malam. Sapukan selepas mandi . Pastikan badan dikering dengan sempurna sebelum menyapu serum  L'arome Apple Stem Cell.
Pamkan serum di tapak tangan dan sapu dengan pusingan lawan jam. Serum  L'arome Apple Stem Cell akan meresap ke dalam kulit dengan cepat. kemudian tepuk-tepukkan bahagian yang telah disapu tadi beberapa kali.  Jumlah serum yang diguna bergantung kepada besarnya permukaan  sapuan.

Untuk orang yang berbadan besar, boleh sapu pada bahagian dalam gambar di atas.

Pengalaman selepas menggunanya :
1. Bahagian yang disapu akan terasa hangat yang nyaman, rasa macam orang bertungku. Yang seronoknya rasa hangat tu sampai ke malam. Pastikan tangan dicuci dengan sabun beberapa kali.
Kalau nak kesan yang lagi dasyat ,kena guna premium beautiful.

2. Anda akan rasa dahaga . Kalau taksuka minum banyak air, jangan risau. Anda akan minum juga banyak air kosong sebab anda akan rasa sangat dahaga. Dahaga yang tahap gaban..kata orang sekarang ni..hehe.

3.Jangan lupa sebelum mula sapu serum tu, jangan lupa ukur bahagian yang nak ditrim. Jgn ukur setiap hari..kena sabar hehe. hanya timbang berat badan dan ukur selepas 5 hari penggunaan.

Kalau ada yang berminat boleh wahtsapp 0138174166 . Atau boleh terus buat tempahan sendiri. kalau tak pasti boleh tanya..sebab bila anda sebagai pengguna dan share dengan kawan-kawan, tanpa anda sedari, anda juga menjana pendapatan yang sangat-sangat lumayan.

Boleh hubungi saya untuk mengetahui pendapatan yang akan anda terima. Saya sendiri pun tak PERCAYA...
Untuk anda layak menerima pendapatan yang banyak dan sebelum anda share dengan teman-teman anda, anda perlu menjadi ahli dengan hanya membeli 1 set serum ini dengan harga rm370(sabah/sarawak) atau RM350 ( semenanjung) yang terdiri dari 4 botol serum ini.

Kena bertindak dengan segera, boleh membeli di sini.

Boleh buat tempahan di sini

No comments:

Post a Comment