Friday, October 31, 2014

Turunkan berat dengan hanya sapuan

Assalamulaikum dan salam sejahtera,
bila negara semakin maju, ada masalah lain pula yang terjadi . Masalah popular di kalangan orang yang senag. Bukan masalah sakit jantung ..tapi obesity....sebutan yang sopan atau kegemukan sebutan yang kurang sedap didengar. Tahu tak, antara rakyat di negara Asia, Malaysia lah paling ramai rakyat yang gemuk. Itu data yang saya pernah baca. Tapi bila melawat Ho Chin Min, susah nak cari orang gemuk kat sana. Semua badan cantik-cantik. Cuba anda berjalan kat bandar di Malaysia.. dari 10 orang yang anda jumpa tu, berapa orang yang gemuk..  Itu saya tak boleh bagi jawapan. Anda jawab sendiri hehe...

Saya pun tak terlepas dari penyakit kegemukan ini. Tapi kes saya ini lain sedikit. Gemuk tak sekata hehe.. Ada juga kawan saya panggil gemuk di tengah hehe. Bahasa berlapik. Atau kalau nak lebih jelas lagi , buncit. Masalah buncit ni memang susah nak ubat.  Saya bercakap dari pengalaman.
Tempat yang sukar untuk buang adalah lemak di perut. Wlaupun dan buat exercise, masih juga tak kempis-kempis.

Tapi, kini tidak jadi masalah lagi, dengan L'AROME slimming serum, gemuk di tengah atau buncit, bukan masalah lagi. Saya sendiri sangat terkejut selepas 10 hari menyapu Slimming serum ini di perut, 2 kali sehari, ukur lilit perut berkurangan sebanyak 2 sm. Sehingga kini, saya telah menggunanya sebulan dan perut dah kurang 5 sm. Rasa macam tak percaya..tapi itulah kenyataan.

 Inilah slimming serum yang dah menjadikan impian saya satu kenyataan, dalam satu bulan dah susut 6 sm. Kalau ada yang berminat nak cuba, boleh hubungi saya, say beri harga istimewa .


Apa yang best sangat tentang slimming serum ini ialah:
1. Jika anda pernah mengguna mana-mana slimming losyen. Ini yang the best. Kenapa saya kata the best kerana kesan habanya dapat rasa sampai ke malam, walaupun kita sapu pada sebelah pagi. Rasa hangatnya pun bukan macam kena cili, tapi rasa hangat macam bertungku. Kita tak rasa sejuk macam minyak angin, bila dah lama. Rasa hangat tu kekal.. walaupun selepas 12 jam.

2. Serum itu ada 2 jeis, white musk dan serai. Bila kita sapu di badan, baunya tak kuat, Dulu saya pernah guna losyen halia, lalu je orang tanya, sakit perut ke,,hehe. sebab macam bau minyak angin.

3. Serum ini jenis gel, tak berminyak . dan senang meresap ke dalam kulit. Pastikan selepas selesai sapu kat bahagian badan tu, kena cuci dan sabunkan tangan banyak kali.Ini penting, tambah jika ada anak kecil.

4. Saya perasan setelah guna serum ini, kita akan cepat berpeluh kerana metabolisme kita ditingkatkan apabila kita sapu serum di bahagian badan kita.

Tips untuk cepat langsing mengguna serum ini.
a. Pastikan kurang makan pada sebelah malam
b. Buat exercise 3 kali seminggu. Sudah pasti anda terjejut sebab anda akan berpeluh luar biasa.
c. Kalau ada mesin Ogawa yang diguna diperut, boleh sapu serum dulu dan pasangkan mesinogawa kat perut tu. Jangan terkejut nanti, anda akan dapati 1sm telah kurang.

Antara kawan-kawan yang telah mendapat manfaat dari L"AROME Slimming serum.







Dengan L'AROME, Everybody Can Slim..hehehe
Berminat blh sms /whatsapp 0138174166.

Walau di mana anda berada, saya pasti anda dapat memilikinya...

No comments:

Post a Comment