Wednesday, October 14, 2015

Urus Wang dengan Bijak

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
terima kasih kerana membaca blog ini, saya harap apa yang saya tulis dapat menjadi panduan untu anda e kewangan anda. Sebenarnya tak ada cara yang 100% betul untuk mengurs wang anda. Tapi apa yang ingin ditekankan biar wang kita diurus dengan optimum dan bijak.

Alhamdulillah, pada 1 Muharam 1437, saya telah berjumpa seseorang yang telah membuka mida saya betapa pentingnya seseorang itu membuat sumbangan kepada takaful. Saya rasa blog saya ini macam rojak, semua perkara saya tulis di sini, dari penglibatan saya dengan simpanan emas fizikal hinggalah kepada penglibatan dan perniagaan dan sekarang ini kepada takaful.

Semua yang saya lalui adalah pengalaman yang saya alami.Saya rasa lebih sesuai untuk saya menulis tentang urusan kewangan dalam blog lain. Kalau nak tahu lebih lanjut nanti bolehlah klik di sini.http://uruswangdenganbijak.blogspot.my/

No comments:

Post a Comment