Monday, November 24, 2014

Kenapa saya beli BioVelocity Sleep Matte (BVsm)

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Hari ini saya nak share kenapa saya mengambil keputusan umtuk membeli BioVelocity sleep Matte pada bulan Nov 2013.

Seperti anda, saya pun tak percaya apabila kawan memperkenalkan saya kepada produk ini. Dalam hati saya terdetik, apalah mattress cover ini boleh buat. Hanya sekadar kain.Tapi bila tengok kawan demo keseimbangan.. wah... memang ada something pada sleep matte ini.

Terus saja beli untuk ibu bapa. Bila fikir-fikir, biarlah kita berbelanja sedikit untuk kesihatan ibubapa kita. Orang tua biasa ada masalah nak tidur. Bila dah terjaga kerana buang air kecil, memang susah nak tidur semula. Selepas beli untuk ibubapa, saya pun lupa nak tanya pada ibubapa apa mereka rasa. Cuma ayah selalu mengadu rasa panas bila guna BVsm tu.

Pada bulan Januari 2014, kemalangan kecil berlaku dimana anak saya terseliuh pinggang. Terseliuh agak teruk sampai tak boleh nak bongkok. Nak pakai seluar dalam pun sangat sukar. Saya nak bawa dia pergi berurut, dia tak mau. Nak sapu minyak angin pun tak mau.

Tiba-tiba teringat dengan BVsm yang dibeli untuk ibubapa. Ibu pinjamkan BVsm untuk anak guna. Yang terkejutnya lepas semalam tidur, anak kata sakitnya dah berkurangan. Selepas tidur 3 malam, sakit seliuh langsung tak ada lagi. Mulalah terdetik di hati saya, biar betul..tidur saja pun dah ada kesan. Tapi tu masih belum meyakinkan saya sebab yang rasa kesan tu anak saya.

Hujung minggu tersebut kena hantar anak pergi ke Kolej Vokasional Bintulu. Perjalanan menggunakan kereta mengambil masa lebih kurang 3 jam. Kami bertolak awal pagi selepas subuh . Saya lapikkan tempat duduk dengan BVsm ini. Setelah selesai segala urusan , kami balik semula pada jam 3 ptg dan sampai di rumah pada jam 6 lebih. Jadual sangat pack, malam tu berjumpa kawan dan berbincang tentang program baking. Bailik agak lewat dan keesokkan harinya pula kena pergi kerja macam biasa, Yang bestnya, saya sentiasa rasa bertenaga.

Beberapa minggu selepas itu, saya pergi semula ke Bintulu dan buat aktiviti yang sama, kecuali pada kali ini saya tidak mengguna BVSm semasa pergi ke Bintulu.Keesokkan harinya badan rasa sakit-sakait dan terpaksa mengambil cuti rehat.

Wah!!! memang BVsm ini ada something. Lalu saya pun beli satu untuk diri sendiri iaitu pada bulan Mac 2014. Semasa saya beli, masih ada promosi 3 + 1 iaitu beli 3 dengan harga normal dan yang ke 4 boleh beli dengan harga RM300 sahaja. Mula-mula rasa bimbang juga, mana nak jual yang 3 helai lagi tu. Mulalah tanya kawan-kawan jika ada yang berminat membeli, yang bestnya ketiga-tiga BVsm itu telah dibeli. Kita bahagi sama rata harga tu, so kawan-kawan pun dapat memilikinya dengan harga yang lebih murah. Niat nak bantu kawan-kawan, terutama yang ada masalah kesihatan.

Tanpa disangka-sangka, kwan yang 3 tu, beri feedback yang sangat positif. Hingga mereka gelar BVSm itu selimut ajaib. mana tidaknya ada yang mengalami masalah sakit belakang,bila menyandar pada BVSm itu, terasa seolah-olah ada somthing yang urut belakang mereka. Mana yang ada astma, dah rasa bertambah sihat.

Dari 3 orang kawan, cerita tentang BVsm ini tersebar dengan cepat. tanpa disedari, saya telah menjual 16 helai BVsm pada bulan itu sahaja. Bila ada yang callucap terima kasih share tentang produk ini, membuat saya rasalagi bersemangat nak share tentang keajaiban ciptaan Allah ini.

Sehingga ini, saya rasa sangat bertuah memiliki BVsm ini. Dengan harga yang berpatutan jika dibandingkan kesan yang kita rasai. Jika dijaga dengan baik, jangka hayat seumur hidup. Cuma perlu dijemur pada cahaya sebelum jam 11 pagi 3-6 bulan sekali mengikut penggunanya.

Jika berminat boleh whatsapp saya 013-817 4166

No comments:

Post a Comment