Monday, November 24, 2014

Belajar online

Assalamualaikum,
Ada yang bertanya, macam mana saya boleh buat blog ini walaupun pun tak pernah belajar tentang blog sebelum ini. Sebenarnya , saya sangat bernasib baik, kerana adik ada kemahiran dalam blog ini. Dia yang ajar cara buat blog. Dia ajar yang asas, yang lain tu kenalah cuba sendiri. Cari info dari internet.
syukur, saya jumpa satu program ini. yang banyak cerita tentang blog dan web dan bagaimana kita boleh tingkatkan orang melawat blog kita.

Rupanya ada banyak cara. Kalau artikel kita bagus, tapi tak guna cara yang betul memang agak lambat untuk blog atau web kita popular.

Yang ini lebih kurang macam  tutorial dan kita boleh belajar bila-bila masa kita free. Tambah ia dalam bahasa melayu, jadi memang banyak membantu. yang paling best, kita hanya bayar sekali seumur hidup untuk mmendapat ilmu tantang bisnes online.

Hanya bayar RM150, sekali seumur hidup. Yang paling bestnya, bila kita share, mascam yang saya buat sekarang. dan ada antara pembaca ingin juga nak belajar dan mereka juga menjadi ahli, kita akan dapat komisen. Banyak ilmu yang boleh dipelajari di sini.

 Saya pun baru je mula nak belajar kat sini
Jom kita sama-sama tambah ilmu untuk meningkatkan prestasi bisnes online kita.


No comments:

Post a Comment