Monday, April 7, 2014

Tips Memilih Losyen Badan

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Kali ini nak share dengan teman-teman cara yang bijak untu memilih losyen yang baik dan yang paling penting selamat untuk badan. Di pasaran sekarang terlalu banyak produk. Ada yang mahal dan ada yang murah. Walau berapa pun harga losyen yang kita beli, pastikan ia berkesan dan yang paling penting selamat untuk kita.

Tips ini saya pelajari dari seorang kawan yang sangat particular apabila memilih produk. Katanya, apa-apapun produk yang kita beli, pastikan ia selamat. kalau beli produk yang murah tapi memberi kesan kepada kesihatan kita, nanti kita akan spend duit untuk kesihatan. Kalau kita beli yang mahal pula, tapi tiada kesan, kan membazir juga.

Caranya:
1. Larutkan losyen anda dalam air, biasanya losyen yang baik, akan laut dalam air.
2. Kemudian masukkan garam ke dalam larutan losyen tadi. Garam ini sebagai ganti peluh, peluhkan mengandungi garam. Kacaukan larutan loseyen tadi. Jika garam larut tanpa ada apa-apa perubahan pada larutan losyen, teruskan penggunaan losyen tersebut.

Jika terdapat ketulan dalam larutan tersebut, berhentikan penggunaan losyen tersebut. Sebab pembentukkan ketulan tersebut akan menyumbatkan liang roma dan lama kelamaan akan menimbulkan masalah kepada kulit kita.

Saya dan uji losyen amway, ternyata ia selamat untuk diguna dan saya dah nampak perbezaan pada kulit saya.

Jika berminhlah menjadi dealer amway. Beli untuk kegunaan sendiri. Banyak produknya yang berkualiti dan murah.
Boleh jadikan saya sebagai introducer anda. Anda boleh juga membeli mengguna keahlian saya. Ini mungkin susah sedikit sebab biasa mereka nak kita tunjukkan ic. Tak salah mencuba...hehe

JIka berminat :
Asmaawati
No keahlian : 7436858

No comments:

Post a Comment