Sunday, April 6, 2014

Kenapa saya memilih Bio Velocity Sleep Matte

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Hari ini nak share tentang Bio Velocity Sleep Matte .. apa yang saya alami sendiri ..

Tujuan sebenar saya membeli Bio Velocity adalah untuk kegunaan ibu dan ayah saya. Memanglah harganya mahal untuk sehelai pelapik tilam ataupun selimut. Menurut kawan saya, yang mahalnya bukannya pelapik tilam tersebut, tetapi teknologi yang digunakan..  iaitu teknologi yang dikenali sebagai bio velocity. Teknologi ini telah dibuktikan dapat membetulkan aura badan kita.

Semua benda hidup ada aura, disebabkan cara hidup kita sekarang dengan handphone yang sentiasa di tangan , cara makan yang tidak menentu dan tidak cukup senamam..semua ini meyumbangkan kepada aura badan yang tidak seimbang dan akhirnya menyebabkan kita mengalami berbagai masalah kesihatan.

Ok , berbalik kepada pengalaman saya sendiri, satu hari anak saya mengalami masalah sakit belakang.. agaknya terseliuh kot. Nak bawa dia pergi berurut dia tak nak. Dia cuma sapu dengan minyk angi sahaja. Setelah beberapa hari, sakit belakang semakin teruk, sehingga nak pakai seluar dalam pun sukar.

Tiba-tiba teringat dengan alas tilam Bio Velocity yang dibeli beberapa bulan dahulu. Malam tu, saya ajak anak tidur atas alas tilam Bio Velocity. Bangun pada surprising...anak kata sakit pinggangnya dan kurang. Selepas malam ketiga tidur atas alas tilam Bio Velocity tu, Alhamdulillah anak pun dah sihat.

Lagi satu pengalaman yang saya rasai yang menyebabkan saya yakin share dengan kawan-kawan adalah, apabila mengguna alas tilam Bio Velocity diletak di bahagian seat driver semasa memandu walaupun belum dibuka dari beg plastik, saya dapat rasa perbezaan, walaupun memandu selama7 jam, saya tak rasa penat. Ini saya alami sendiri. Perkara ini jugaah yang menyebabkan saya membeli Bio Velocity sleep Matte yang kedua.

Jika anak demam pun selimutkan dengan bio velocity. Apa-apa saja, jika rasa tak sihat, selimutkan dengan Bio Velocity Sleep Matte.

Walaupun sekali dengar memanglah agak mahal, tapi bila kita campur , darad dan bahagi, sebenarnya lebih untung membeli BVsm ini.. mana tidaknya.. boleh pakai sampai bila-bila. Asal dijaga dengan cara yang betul. Lagipun, produk ini tak perlu dimakan, jadi tiada kesan secara langsung pada badan.

Nak guna pun senang, baring aje..semua orang boleh buat..

Saya cadang setiap rumah patut memiliki Sehelai Bio Velocity.. Berminat boleh hubungi saya untuk harga istimewa...

No comments:

Post a Comment