Sunday, September 23, 2012

Mary Kay Timewise Eye Target Cream

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Apa khabar? hari ini saya nak share tentang satu lagi produk Mary kay yang saya sendiri guna. Produk ini untuk kawasan mata..dipanggil Mary Kay Timewise Eye Target Cream.


Untu sesiapa yang diluar sana mengalami mata yang sembam, gelap dan berkedut, cubalah produk ini. kebanyakkan pelanggan yang mengguna produk ini berpuas hati dengan hasilnya.

Apa yang saya sendiri alami, semenjak mengguna produk ini beberapa bulan , saya perasan bulu mata saya bertambah panjang dan gelap. tapi saya tak pasti samada ia disebabkan krim mata ini. Ada beberapa pelanggan mengalami perkara yang sama.

Yang best tentang krim ini, ia tak terlalu berminyak. ada bebola guli untuk memudahkan kita menyapu pada kawasan mata, Apabila krim itu disapau pada kawasan keliling mata, mata akan terasa segar, Cubalah untuk merasai kehebatan produk ini.

Penggunaan awal boleh melambatkan kedut terbentuk disekeliling mata kita.

No comments:

Post a Comment