Wednesday, January 11, 2012

INGIN KULIT YANG LEMBUT DAN LICIN?

Jika kulit tidak dijaga dengan baik, kulit badan kita akan kering dan kasar. Garis kedut akan terbentuk lebih awal atau dengan kaata lain , kulit kita akan lebih tua dari usia.

Cara yang paling asas untuk menjaga kulit badan adalah mempastikan kita sentiasa menyapu losen di badan setiap kali selepas mandi. sebelum tidur, pastikan kita menyapu losen di badan. Jadikan ia amalan kita.

Di sini , saya nak share sedikit tentang losen yang berkualiti dan saya telah menggunakan losen itu lebih dari 5 tahun. sejak saya mengguna losen tersebut, memang terdapat perubahan yang ketara. sebelum mengguna losen tersebut, kulit badan agak kering dan kasar.


BODY SERIES G&H Lotion (375ml) 
Another AMWAY classic! After luxuriating in the soft lather of G&H Complexion Bar, treat your body to the superb moisturising effects of G&H Lotion.Why Honey?
  • It is a natural humectant.
  • Natural anti-bacterial properties.
  • Contains Vitamin B6, C, Thiamin, Riboflavin and Niacin
  • Contains antioxidants and amino acids.
One of the top-selling Amway body lotions! 


Harga untuk ahli = RM18
Bukan ahli = RM21


Lebih baik menjadi ahli sebab banyak lagi produk yang baik yang akan saya share. Berminat menjadi ahli boleh menghubungi saya.

Losen ini saya syorkan kerana terbukti berkesan untuk kesihatan kulit. Walupun harganya agak mahal, tetapi jumlah permukaan yang dapat disapu lagi luas. Maknanya penggunaannya amat menjimatkan. Dan yang lebih penting losen ini sangat berkualiti.

Lebih-lebih lagi untuk kita yang bekerja banyak menggguna hand glove, kulit tangan lagi cepat berkedut. kalau tak percaya, perhati tangan kawan sekerja kita.

Apa yang  unik tentang losen ini adalah, kita kulit kita tidak berminyak , tidak sepert kebanyakkan losen lain dan yang lebih penting penggunaannya amat menjimatkankan.

Untuk mengekalkan kesihatan kulit, anda hanya perlu menyapu losen ini di badan 2 kali sehari iaitu pagi dan malam sebelum tidur.

Cubalah amalkan, anda akan dapat rasai perbezaannya. Selamat mencuba.


1 comment: