Saturday, July 7, 2012

Tips Untuk Bibir Yang Lembab dan tidak berkuping:


Assalamualaikum dan salam sejahtera, kali ini saya nak share satu lagi tips untuk bibir yang menawan.
Perlu diingatkan, walau gincu yang kita guna sangat berkualiti atau dari jenama yang mahal, jika bibir kita pecah-pecah, berkedut atau berkuping, sapuan gincu bibir itu tidak akan menjadi cantik.

Saya share di sini sebab saya sendiri telah merasa perubahannya dan maklumbalas dari pelanggan saya juga. Di Mary Kay, kami ada produk untuk bbir yang menawan . ada 2 produk yang perlu diguna iaitu: lips mask dan lips balm.




Untuk kali ini, saya Cuma share penggunaan lips balm. Sapulah mary kay lips balm sebelum menyapu gincu bibir. Anda akan dapat melihat perubahan dalam satu minggu penggunaan. Bibir anda akan jadi lebih cantik dan sihat.
Penggunaan lip balm ini bukan hanya untuk perempuan sahaja, lelaki pun boleh menggunakannya.

Harga : Lip Balm RM35.00
            Lip mask RM45.00

TAWARAN ISTIMEWA sehingga 1 Ogos 2012 potongan 10% diberi. Jangan lepaskan peluang ini.

Sesiapa yang berminat mencuba produk mary kay secar percuma, hubungi saya di 013-817 4166

No comments:

Post a Comment