Friday, July 13, 2012

TIME WISE MIRACLE SET:


Hai kawan-kawan, jumpa lagi kita. Saya excited nak share satu lagi produk skin care mary kay. Produk ini sesuai untuk orang yang berumur 25 tahun ke atas dan suka penjagaan kulit yang simple and yet memberi kesan yang menakjubkan. Saya rasa gembira apabila menerima maklumbalas yang positif dari pelanggan. Sekurang-kurangnya saya dapat membantu mereka mengguna produk yang berkualiti dengan harga yangmurah berbanding dengan jenama lain yang sama kualitinya.
Ia didatangkan untuk 2 jenis kulit :
1. Kulit berminyak
2. kulit yang normal dan kering
Cuma ada 4 jenis produk diguna  dan melibatkan 3 steps , iaitu cleanser, day / nite solution dan akhir sekali moisturizer.




Keistimewaan Set Timewise :
1. Cleanser  - 3 in 1. Iaitu ia mencuci, scrub dan toner.
-cara penggunaan – lembabkan muka dengan air, letakkan cleanser di 5 bahagian muka iaitu dahi, pipi ,hidung dan dagu. Lembabkan jari, sapukan cleanser ke seluruh muka. Anda akan terasa ada biji-biji dan cleanser tersebut yang fungsinya adalah scrubbing. Notes ; cleanser perlu di letak dan disapu di muka, kerana cleanser itu mengandungi vitamin yang mana akan meresap semasa kita scrub muka.
2. Day  / nite solution -  Ia diguna selepas cleanser
Cara penggunaan – ambil sedikit solution tersebut dan letak 5 titik dimuka dan tab-tab di muka. Solution ini akan segera meresap ke dalam kulit.
Fungsi :
Day solution : melindungi kulit dari kerosakan  ari sinar uv
Nite solution : mengurang garis kedutan. Memnabtu regenerasi kulit
3. Pelambab – letak 5 titik dan sapukan ke seluruh wajah. Ini untuk melembabkan kulit dan ia biasa produk terakhir di sapu di muka sebelum menyapu foundation.

No comments:

Post a Comment