Saturday, August 2, 2014

BV ALFALFA CONCENTRATED

Assalamualaikum dan salam sejahtera, lama dah tak menulis di blog ini. Hari ini sykur sebab diluangkan masa dan kesempatan untuk saya share sesuatu di sini.
Memang tidak dinafikan kita sangat-sangat memerlukan wang dalam dunia moden ini, tapi perlu ingat, tanpa kesihatan yang optimum wang tidak berguna. Malah kita akan membuang lebih banyak wang untuk tujuan rawatan

Pandangan peribadi saya, saya tidak akan berkira sangat untuk membelanja sebahagian wang saya jika ia akan memberi kesihatan yang optimum pada badan kita. Bak kata orang dulu-dulu..Mencegah lebih baik dari mengubati. Saya rasa peribahasa ini masih releven sehingga kini.

Apa yang saya nak share di sini adalh tentang BV Alfalfa. Ada  testimoni yang saya terima dari famili dan kawan-kawan yang menyebabkan saya terpanggil untuk share tentang produk ini.
1. menanbahkan susu ibu selepas 2 hri meminum alfalfa
2. pembuangan menjadi lawas sengan meminum 1 gelas air yang dicampur dengan satu sudu alfalfa sebelum tidur.
3. Mengurangkan sakit di tumit kaki, terutama sakit apabila bangun dari tidur.

sini saya sharekan maklumat tentang ini. Baca sahaja, kalau nak tahu lebih, boleh whatsapp saya di 013-8174166. Jika menjadi ahli, anda akan dapat membeli dengan harga istimewa.




























Anda dah baca kelebihan BV Alfalfa Concentrated,  jika anda adalah ahli, anda boleh membeli dengan harga lebih murah iaitu  RM65 bagi semenanjung malaysia dan RM67 bagi Sabah dan Sarawak.

Sekarang ada promosi untuk ahli sehingga November 2014, beli 5 botol dapat percuma 1 botol. Satu botol jika anda membeli dengan harga tawaran ini hanyalah RM55.

Jika anda adalah ahli, selain dari dapat membeli dengan harga murah, anda juga dapat mengumpul point yang tak akan luput selagi anda sah sebagai ahli walaupun anda tidak membeli apa-apa produk dari syarikat ini dalam tempoh yang lama.

Jika anda ingin menjadi ahli, boleh hubungi saya  013-817 4166.

Tenaga anda amat dialu-alukan terutama dari kawasan Sarikei, Mukah, Daro, Matu, Saratok, Betong  dan lain-lain kawasan di Sarawak. Bagi teman-teman di Semenanjung, anda juga dialau-alukan.  Jarak bukan alasan untuk kita bekerjasama.

No comments:

Post a Comment