Friday, January 27, 2012

adoi...skirt terkena stain kain lain yang turun warna

Pagi tadi..punyalah terkejut, skirt yang baru aje dipakai terkena stain warna dari kain lain yang turun warna. Dahlah skirt tu, skirt kesukaan saya. jadi saya cuba hilangkan stain tersebut dengan mengguna produk amway iaitu:

i.  L.O.C. Multi Purpose Cleaner (1 Litre)

ii. AMWAY SA8 Liquid Laundry Detergent (1 Litre)

Apa yang saya buat ialah, mula-mula lembabkan bahaagian yang terkena stain, lepas tu sapaukan L.O.C pada bahagian tersebut. Campurkan air dengan sedikit SA8 dan rendamkan skirt tersebut. Keesokan harinya masukkan ke dalam washing machine. Yang menakjubkan.... stain tersebut telah hilang.

Kalau baju nampak kekuningan rendamkan baju tersebut dengan SA8 yang dicampur dengan LOC.Saya yakin, ia tidak akan mengecewakan, kain akan nampak lebih bersih. kalau kain putih akan nampak lebih puitih. Memang dah terbukti.

Slain daripada itu, campurkan LOC dengan larutan untuk mop, lihatlah perbezaannya. Saya tak tahu nak kata, cuba sendiri.

Siapa yang ingin menjadi ahli amway , saya boleh jadi introducer.. nombor ahli saya adalah : 7436858

No comments:

Post a Comment