Friday, July 20, 2012

Anda mempunyai blackhead di bahagian hidung? Saya ada cadangan untuk mengatasinya…


Assalamualaikum dan salam sejahtera , bersua kita sekali lagi. Bagaimana? Ada yang ingin mencuba produk  mary kay ataupun sudah mencubanya. Jika ada yang ingin mendapatkan sample, boleh hubungi saya.
Hari ini saya ingin memberi cadangan pada sesiapa yang ada masalah blachead di bahagian hidung atau mana-mana bahagian di muka anda. Sekarang ia tidak akan menjadi masalah lagi sebab produk yang saya cadangkan ini telah terbukti berkesan sebab saya sendiri telah mengalaminya. Saya juga mendapat maklumbalas yang sama dari pelanggan saya.

Untuk mengatasi masalah ini., BOTANICAL MASK F2  sangat berkesan.


Botanical mask F2 selain bertindak sebagai mask, ia juga bertindak sebagai skrub.

Cara penggunaannya:
Setelah menggunakan mana-mana jenis cleanser timewise, keringkan wajah anda. Kemudian sapukan mask Botanical F2 pada wajah kccuali kawasan mata , biarkan selama 10 – 15 minit. Jangan risau, dengan mengguna mask ini anda masih boleh melakukan aktiviti biasa seperti bercakap atau ketawa, jangan syarat mask diguna tidak lebih dari 15 minit.
Seperti photo di bawah:


Setelah itu lembabkan sedikit wajah anda dan skrub muka anda mengikiut urutan yang betul dengan memberi perhatian yang lebih pada kawasan yang banyak blackhead. Setelah itu, lembabkan tisu wajah ( Mary Kay ) , sapukan mask dari bahagian dagu ke atas. Cuba anda perhatikan permukaan tisu tersebut, Nampak tak bintik-bintik hitam pada tisu tersebut? Ha…itulah blackhead yang dah terkeluar. Penggunaa 2 kali seminggu dapat menjamin wajah anda tiada masalah blackhead lagi.
Apa yang lebih penting lagi, ia dapat menegangkan kulit kulit kita. Kalau tak percaya sapukan mask pada sebelah muka dan tengok kesannya selepas itu.
Selamat mencuba….


No comments:

Post a Comment